Uw eerste werknemer aanwerven zonder zorgen

Lees onze Aanwervingsgids, een handige gids in tien stappen

Denkt u eraan om uw eerste personeelslid aan te nemen? Dan heeft u vast heel wat vragen.

Welke kosten brengt dat met zich mee? Wat zijn de verplichtingen als werkgever? En welke administratieve stappen dient u te ondernemen?

In deze gids ontdekt u onder meer:

  • Hoe u de aanwerving kunt voorbereiden
  • Hoe u de loonkosten kunt optimaliseren
  • Hoe u een arbeidsovereenkomst afsluit
  • Welke verzekeringen u moet voorzien
Download hem nu

Er zijn veel zelfstandigen die hun eerste aanwerving uitstellen uit schrik voor financiële risico’s of administratieve moeilijkheden en zo de groei van hun onderneming afremmen.

Daarom kunt u rekening op het advies en de begeleiding van Partena Professional. Wij vereenvoudigen voor u die eerste aanwerving zodat u verder kan groeien.

Ons sociaal secretariaat helpt u bij elke stap:

  • Wij adviseren u in een vroeg stadium bij het aanpassen van uw businessplan en te anticiperen op eventuele onaangename verrassingen van financiële of andere aard
  • We helpen u, als u dat wenst, bij uw rekrutering
  • We vergemakkelijken uw administratie bij een aanwerving
  • Wij nemen het beheer van uw payroll en personeel over

Om de weg naar de eerste aanwerving te vereenvoudigen, willen we eerst ondernemers aanmoedigen om een zaak te starten. Zo volbrengen we de missie die we nastreven: bijdragen aan de ontwikkeling van de bedrijven van onze klanten, door er alles aan te doen om u deze belangrijke stap te laten zetten zonder tijd te verliezen.

Uw eerste werknemer: laat niets aan het toeval over

Wanneer u overweegt om uw eerste werknemer aan te werven stelt u zichzelf een pak vragen:   hoeveel gaat een werknemer u kosten, wat zijn uw plichten en de administratieve en fiscale gevolgen van een aanwerving? Bereid u zo goed mogelijk voor en lees onze praktische gids.

Partena Professional ...

Gerelateerde artikels