Of je nu voor een eenmanszaak of een vennootschap kiest, bij Partena Professional vind je de ideale oplossing om jouw bedrijf 100% digitaal op te starten met persoonlijke begeleiding door onze experten.
Ik begin als zelfstandig helper, medezaakvoerder of werkend vennoot in een bestaande zaak en wil me inschrijven als zelfstandige.
Neem deel aan onze informatiesessies om je activiteit goed te starten.
Verhoog je slaagkansen met de hulp van onze experts.
Onze experts geven je de antwoorden die je zoekt.
Wijzig je bedrijfsgegevens via ons digitaal ondernemingsloket.
Ontdek onze handige tool voor je sociale zekerheidsdossier.
Bereken wanneer je ten vroegste op pensioen kan gaan en hoeveel pensioen je zal krijgen.
Ontdek hoe je met succes je eerste werknemer kan aanwerven.
De gids boordevol informatie. Ontdek prakische tips en advies om je allereerste werknemer aan te nemen.
Geniet de ondersteuning van ons sociaal secretariaat.
Profiteer van de expertise en kennis van Partena Professional.
Ontdek hoe Partena Professional accountants helpt.
Als grote onderneming is het cruciaal om te digitaliseren. Met de juiste technologieën zal je efficiënter kunnen werken, beter kunnen groeien, sneller kunnen inspelen op veranderingen en zo uiteindelijk je klanten beter kunnen helpen.
Heeft jouw onderneming nood aan een digitale transformatie? Partena Professional biedt modulaire tools en oplossingen om je onderneming digitaal op punt te stellen.
Bekijk een voorbeeld van ons modulaire ExpertSalary-aanbod in de video hieronder en ontdek hoe je gemakkelijk modules aan je aanbod kunt toevoegen.
Door te kiezen voor digitale tools heeft je HR-team meer tijd om zich te concentreren op initiatieven die echte waarde toevoegen aan het bedrijf. Bovendien helpen digitale tools om de efficiëntie in je organisatie aanzienlijk te verbeteren.
Beheer je personeelszaken en verlaag de werkdruk van je payrollteams met deze cloudgebaseerde tool die altijd en overal toegankelijk is. Bij grote bedrijven vanaf 500 werknemers stijgt de HR-complexiteit en is HR-SAP meer geschikt. SAP Succesfactors
Wat zijn de voordelen?
Handig in gebruik: je hebt slechts één wachtwoord nodig
Je bent altijd op de hoogte van de nieuwste innovaties
Geïntegreerde HR-gegevens kunnen eenvoudig worden gekoppeld voor rapportagedoeleinden
Stel zelf de functionaliteiten van de tool samen aan de hand van modules. Eerst starten met de Core HR Employee Central- en Employee Central Payroll-module en later pas een andere module toevoegen? Dat kan! Je kiest gewoon in functie van de momentane noden van je bedrijf
Partena Professional ondersteunt je van A tot Z, van het eerste commerciële contact tot de loonberekening:
Laten we samen bouwen aan ons partnerschap. Vertel ons over je dagelijkse behoeften en uitdagingen en wij reageren met onze expertise en de juiste tools op jouw maat.