Of je nu voor een eenmanszaak of een vennootschap kiest, bij Partena Professional vind je de ideale oplossing om jouw bedrijf 100% digitaal op te starten met persoonlijke begeleiding door onze experten.
Ik begin als zelfstandig helper, medezaakvoerder of werkend vennoot in een bestaande zaak en wil me inschrijven als zelfstandige.
Ontdek alles wat je moet weten voor een succesvolle start als ondernemer.
Verhoog je slaagkansen met de hulp van onze experts.
Onze experts geven je de antwoorden die je zoekt.
Wijzig je bedrijfsgegevens via ons digitaal ondernemingsloket.
Ontdek onze handige tool voor je sociale zekerheidsdossier.
Bereken wanneer je ten vroegste op pensioen kan gaan en hoeveel pensioen je zal krijgen.
Ontdek hoe je met succes je eerste werknemer kan aanwerven.
De gids boordevol informatie. Ontdek prakische tips en advies om je allereerste werknemer aan te nemen.
Geniet de ondersteuning van ons sociaal secretariaat.
Profiteer van de expertise en kennis van Partena Professional.
Ontdek hoe Partena Professional accountants helpt.
Onze ervaren consultants helpen je — op jouw tempo en binnen je budget — bij al je uitdagingen inzake salarisadministratie, human resources en juridische zaken. Onder meer volgende zaken pakken we samen aan via onze aanvullende diensten:
het aantrekken en behouden van talent
het beheer van werknemersrelaties
het naleven van de arbeidswet- en regelgeving
het beheer van loon- en arbeidsvoorwaarden
technologisch voorop blijven
uitdagingen inzake diversiteit, gelijkheid, inclusie, gezondheid en veiligheid van werknemers
het beheer van werk- en tijdsdruk
Partena Professional is de enige speler op de Belgische markt die een volledig geïntegreerd Human Resources Management Information System-pakket (kortweg HRMIS-pakket) aanbiedt — inclusief payroll — dat beschikbaar is als SaaS-oplossing. Deze oplossing heet SuccessFactors en biedt een aantal voordelen:
Organisaties met meer dan 750 werknemers kunnen hun HR-processen en administratieve taken efficiënt en volledig geïntegreerd in de cloud beheren.
HR-afdelingen besparen zo’n 65% van de tijd die ze voorheen besteedden aan het verzamelen en controleren van salarisgegevens.
Meer weten? Bezoek deze pagina.
Payrolloptimalisatie is niet alleen een manier om kosten te besparen, maar ook een strategie om talent aan te trekken en te behouden. Partena Professional biedt je een waaier aan oplossingen en tools om je payroll te optimaliseren:
Doe een beroep op het sociaal secretariaat van Partena om je loonadministratie te beheren en het loon(pakket) van je werknemers te optimaliseren.
Zet een cafetariaplan op via het MyChoice-programma van Partena.
Gebruik loon- en HR-software om je administratie te automatiseren.
Doe een beroep op een externe consultant, gespecialiseerd in loonadministratie.
Meer weten? Neem een kijkje op deze pagina.
Het onderscheidt zit in de optelsom van Partena’s expertise én een gepersonaliseerde aanpak met de juiste tools. We willen werk mogelijk maken en vereenvoudigen door HR- en sociaaljuridische oplossingen aan te bieden aan alle professionals in België.
Hoe doen we dat?
We bieden een ongeëvenaarde mix van expertise en technologie aan. Het is onze ambitie om toonaangevend te blijven inzake digitalisering en automatisering.
Voor wie?
Voor alle werkenden op elk moment van hun loopbaan: jobstudenten, loontrekkenden, zelfstandigen, ondernemers, flexwerker, etc.
Partena Professional biedt je een waaier aan oplossingen en tools om je loonadministratie en het loon(pakket) van je medewerkers te optimaliseren:
Afhankelijk van je projecten en behoeften krijg je een vaste contactpersoon. Deze persoon wordt gekozen op basis van zijn of haar expertise en kennis van jouw sector. Verder wordt deze persoon omringd door juridische-, IT- en boekhoudkundige experts. Zo zorgen we ervoor dat de samenwerking zo optimaal mogelijk verloopt. Je contactpersoon fungeert als een verlengstuk van je organisatie en zoekt dagelijks naar antwoorden op al je vragen.
De voordelen:
Bovendien werkt Partena Professional vanaf het eerste contact samen op basis van het CoCreation-principe: jouw experts werken samen met de onze, die elkaar begrijpen en aanvullen. Samen zoeken ze naar de beste oplossing voor je projecten en behoeften.
Het structurele beheer van je payroll toevertrouwen aan onze experts verruimt je actieradius en biedt je heel wat voordelen:
Je medewerkers appreciëren een stipte en foutloze payroll.
Optimalisatie op maat van je behoeften is altijd mogelijk.
Onze experts garanderen je bedrijfscontinuïteit.
Je houdt meer tijd over om je klanten te verzorgen en je bedrijf te laten groeien.
Steeds meer bedrijven willen internationaal groeien, maar het managen van personeel in het buitenland is een niet te onderschatten uitdaging. Gelukkig biedt onze Global Employment Consulting service je een geavanceerde expertise inzake internationaal personeel. Profiteer van onze totaaloplossing, gaande van consultancy tot een pragmatische implementatie in je payroll, tegen een transparante prijs.
Geef je werknemers meer verantwoordelijkheid en autonomie met Employee Self Service. Verbeter en optimaliseer je processen en ontlast je HR-afdeling door bepaalde administratieve taken aan je medewerkers toe te vertrouwen.
Employee Self-Service-software bestaat uit verschillende modules die je kunt ontwikkelen volgens de behoeften van je personeelsafdeling. Integreer de belangrijkste salarisdocumenten in je ESS-systeem en beheer verlofaanvragen, opleidingen, interne vaardigheden en werktijdcontrole. Ook kun je interne informatie delen met je werknemers, zoals personeelsdossiers, contactlijsten voor noodgevallen en informatie over salarispakketten.
Het geheim van een gemotiveerd, performant team ligt vaak in de manier waarop je het beloont. Loonoptimalisering is de sleutel tot het creëren van een omgeving waarin je werknemers niet alleen tevreden zijn met wat ze verdienen, maar ook gemotiveerd blijven om het beste van zichzelf te geven.
Een cafetariaplan is de ideale, betaalbare oplossing om de betrokkenheid van je werknemers te verhogen door hen op maat te belonen.
Voeg aan je loonbeleid elementen toe zoals mobiliteitsopties, multimedia en een mooi evenwicht tussen je werk en je privéleven. Je kunt ook duurzame voordelen opnemen die zowel voldoen aan de persoonlijke overtuiging van je werknemers als aan de duurzaamheidsdoelstellingen van je bedrijf.