Het leven van boekhouders en accountants vereenvoudigen? Met dat doel werd op 1 maart 2020 de Accountant Desk boven de doopvont gehouden

Zoek naar andere interviews

Het leven van boekhouders en accountants vereenvoudigen? Met dat doel werd op 1 maart 2020 de Accountant Desk boven de doopvont gehouden
Alexandra Rodrigues, Office Manager Ecogestion, Brussel

Het leven van boekhouders en accountants vereenvoudigen? Met dat doel voor ogen werd op 1 maart 2020 de Accountant Desk boven de doopvont gehouden … Dus amper twee weken voor de coronapandemie onze levens en de bedrijven in ons land op zijn kop zou zetten.

Ecogestion
Dit unieke contactpunt was een ware veraderming in die moeilijke periode.  Alexandra Rodrigues, Office Manager Ecogestion

“Dit unieke contactpunt was een ware veraderming in die moeilijke periode”, legt Alexandra Rodrigues uit. Als Office Manager van Ecogestion, een accountantkantoor uit Elsene gespecialiseerd in boekhoudkundig en fiscaal advies, bevond Alexandra zich in de frontlinie om vragen te beantwoorden die hun klanten – zelfstandigen en kmo’s – zich stelden over de gevolgen van de lockdown.

 

Altijd iemand om de vragen van accountants te beantwoorden

 

“De Accountant Desk was een grote hulp voor ons, want we wisten dat er altijd iemand voor ons klaarstond achter dat unieke telefoonnummer om onze vragen te beantwoorden, wat die vragen ook waren. Of het nu ging over het sociale verzekeringsfonds, over het sociaal secretariaat of over het ondernemersloket: we kregen de steun die we nodig hadden in deze ongeziene crisissituatie.”

Een multidisciplinaire expertise ten dienste van boekhouders en accountants: dat is het onderscheidende kenmerk van dit nieuwe unieke contactpunt van Partena Professional. Filip Van Ermengem, Team Manager van Accountant Desk: “Elke specialist uit ons team zal de vraag voor zijn expertise afhandelen. Dat laat ons toe om alle behoeftes van boekhouders en accountants te dekken. Zij hoeven dus niet meer op zoek te gaan naar de juiste persoon in het juiste team om hulp te vinden: van 8 tot 17 uur zijn we bereikbaar via één telefoonnummer en één e-mailadres. Wij zorgen voor alles, wat de vraag ook is. De boekhouder hoeft dus enkel op zijn antwoord te wachten, dat bovendien met een maximale reactiviteit geleverd zal worden.”

 

Kwaliteit en reactiviteit

 

“Ons kabinet werkt samen met meerdere concurrenten maar Partena Professional is de enige die deze dienst aanbieden! Bovendien is de kwaliteit van de antwoorden altijd perfect. Als een van mijn cliënten mij dus een vraag stelt, bijvoorbeeld over de toekenning van zijn overbruggingsrecht, weet ik dat ik hem dezelfde dag nog het juiste antwoord kan geven! Dat is echt wat we nodig hadden in de huidige omstandigheden", besluit Alexandra.

Ecogestion Testimonial
Ecogestion Testimonial 2
Ecogestion Testimonial 3

Accountant Desk: een hulplijn voor al jouw vragen

 

  • Uiteenlopende vragen rond klantendossiers
  • Opvolging van complexere vraagstukken i.s.m. experts
  • Vragen in verband met ons portaal of applicaties.
  • Aanvraag ‘vermindering sociale bijdragen’
  • Vrijstelling sociale bijdragen
  • Uitstel van betaling

Heb je een vraag voor de Accountant Desk?

Heb je minstens één klantendossier of jouw eigen dossier bij Partena Professional lopen? Dan heb je gratis toegang tot onze Accountant Desk.

Via mail: accountantdesk@partena.be

Via telefoon: 078 78 78 21

Word partner en geniet van deze gratis hulplijn
Zoek naar andere interviews