Ontdek alles wat je moet weten voor een succesvolle start als ondernemer.
Verhoog je slaagkansen met de hulp van onze experts.
Onze experts geven je de antwoorden die je zoekt.
Wijzig je bedrijfsgegevens via ons digitaal ondernemingsloket.
Onze experts helpen je graag verder.
Bereken wanneer je ten vroegste op pensioen kan gaan en hoeveel pensioen je zal krijgen.
Ontdek hoe je met succes je eerste werknemer kan aanwerven.
Geniet de ondersteuning van ons sociaal secretariaat.
Profiteer van de expertise en kennis van Partena Professional.
Ontdek hoe Partena Professional accountants helpt.
Het leven van boekhouders en accountants vereenvoudigen? Met dat doel voor ogen werd op 1 maart 2020 de Accountant Desk boven de doopvont gehouden … Dus amper twee weken voor de coronapandemie onze levens en de bedrijven in ons land op zijn kop zou zetten.
“Dit unieke contactpunt was een ware veraderming in die moeilijke periode”, legt Alexandra Rodrigues uit. Als Office Manager van Ecogestion, een accountantkantoor uit Elsene gespecialiseerd in boekhoudkundig en fiscaal advies, bevond Alexandra zich in de frontlinie om vragen te beantwoorden die hun klanten – zelfstandigen en kmo’s – zich stelden over de gevolgen van de lockdown.
“De Accountant Desk was een grote hulp voor ons, want we wisten dat er altijd iemand voor ons klaarstond achter dat unieke telefoonnummer om onze vragen te beantwoorden, wat die vragen ook waren. Of het nu ging over het sociale verzekeringsfonds, over het sociaal secretariaat of over het ondernemersloket: we kregen de steun die we nodig hadden in deze ongeziene crisissituatie.”
Een multidisciplinaire expertise ten dienste van boekhouders en accountants: dat is het onderscheidende kenmerk van dit nieuwe unieke contactpunt van Partena Professional. Filip Van Ermengem, Team Manager van Accountant Desk: “Elke specialist uit ons team zal de vraag voor zijn expertise afhandelen. Dat laat ons toe om alle behoeftes van boekhouders en accountants te dekken. Zij hoeven dus niet meer op zoek te gaan naar de juiste persoon in het juiste team om hulp te vinden: van 8 tot 17 uur zijn we bereikbaar via één telefoonnummer en één e-mailadres. Wij zorgen voor alles, wat de vraag ook is. De boekhouder hoeft dus enkel op zijn antwoord te wachten, dat bovendien met een maximale reactiviteit geleverd zal worden.”
“Ons kabinet werkt samen met meerdere concurrenten maar Partena Professional is de enige die deze dienst aanbieden! Bovendien is de kwaliteit van de antwoorden altijd perfect. Als een van mijn cliënten mij dus een vraag stelt, bijvoorbeeld over de toekenning van zijn overbruggingsrecht, weet ik dat ik hem dezelfde dag nog het juiste antwoord kan geven! Dat is echt wat we nodig hadden in de huidige omstandigheden", besluit Alexandra.
Heb je minstens één klantendossier of jouw eigen dossier bij Partena Professional lopen? Dan heb je gratis toegang tot onze Accountant Desk.
Via mail: accountantdesk@partena.be
Via telefoon: 078 78 78 21