De belangrijkste vragen met betrekking tot de verhuizing van het hoofdkantoor van Partena Professional

Tot en met welke datum kan ik terecht bij de kantoren en loketten op de Kartuizersstraat?

Tot 09/02/2024.

Vanaf welke datum kan ik als bezoeker/klant/leverancier terecht op het nieuwe adres?

Vanaf 12/02/2024.

Plan je bezoek aan Partena Professional?

Plan je bezoek aan Partena Professional met Google Maps.

Moet ik vooraf een afspraak maken om langs te komen?

Ja, wij raden je aan om een afspraak te maken via onze contactpagina voordat je langs komt.

 

Bereikbaarheid met het openbaar vervoer
  • Trein: Brussel-Centraal station
  • Metro: Halte Centraal Station
  • Tram: Halte Paleizen (lijnen 92 en 93)
  • Bus:
    • Halte Centraal Station (lijnen 29, 38, 63, 65, 66, 71 en 86)
    • Halte BOZAR (lijnen 38 en 71)
    • Halte Bibliotheek (lijnen 30, 33, 48 en 95)
Bereikbaarheid met de wagen
Waar bevindt zich de ingang van het Ondernemingsloket en Sociaal secretariaat van Partena Professional?

Ondernemingsloket: Ravensteinstraat 32, 1000 Brussel

Openingstijden:

  • Maandag             van 8:30 uur – 16:30 uur
  • Dinsdag               van 8:30 uur – 16:30 uur
  • Woensdag          van 8:30 uur – 16:30 uur
  • Donderdag         van 8:30 uur – 16:30 uur
  • Vrijdag                 van 8:30 uur – 16:30 uur
Waar bevindt zich de ingang van het hoofdkantoor van Partena Professional?

Hoofdkantoor: Ravensteinstraat 36, 1000 Brussel

Wat is het exacte adres van de loketten van Parentia?

Parentia: Ravensteinstraat 30, 1000 Brussel

Openingstijden:

  • Maandag             van 8:30 uur – 12:30 uur
  • Dinsdag               van 8:30 uur – 12:30 uur
  • Woensdag           van 8:30 uur – 12:30 uur
  • Donderdag          van 8:30 uur – 12:30 uur
  • Vrijdag                 van 8:30 uur – 12:30 uur
Welke voordelen heeft de verhuizing van Partena Professional voor mij?
  • Dichter bij het Centraal Station van Brussel
  • Beter bereikbaar met het openbaar vervoer
  • Rond het nieuwe kantoor zijn er meerdere openbare parkeergelegenheden (Interparking Albertine, Grote Markt, …)
Waar kan ik goederen/bestellingen voor PP afleveren?

Grote of meerdere pakketten moeten vooraf aangekondigd zijn. Zonder akkoord van je contactpersoon bij Partena Professional bestaat het risico dat de levering geweigerd wordt.

Ik wil een brief sturen aan één van de juridische entiteiten van Partena Professional. Waar mag ik deze naartoe sturen?

Richt je correspondentie voor Partena Professional aan:

 

Partena Professional - Sociaal Secretariaat

  • [Naam van je Contact/Payroll Consultant]
  • Postbus 20023
  • 1000 Brussel

 

Partena Professional - Sociaal verzekeringsfonds voor Zelfstandigen

  • [Naam van je Contact/Payroll Consultant]
  • Postbus 21000
  • 1000 Brussel

 

Indien je een brief stuurt, vermeld dan duidelijk je voor- en achternaam, bedrijfsnaam, btw-nummer en telefoonnummer of emailadres.

Ik ben Leverancier/Contractor/Freelancer/Partner van Partena Professional. Waar moet ik mijn factuur voortaan naartoe sturen?

Dat hangt ervan af met welke entiteit van Partena Professional je samenwerkt. Stuur voor de zekerheid een email naar de afdeling ‘General Accounting’. Zij bezorgen je de gegevens die je nodig hebt: finance.info@partena.be.

Let op: Vergeet niet om je ondernemingsnummer te vermelden!

Heb je niet gevonden wat je zocht?

Contacteer ons