6 talenten versterken de afdelingen IT, Pay'n People en de Interne Dienst voor Preventie en Bescherming op het Werk

Leestijd: 4min
Publicatiedatum: 13/08/2015 - 14:00
Laatste update: 10/05/2019 - 09:22

Partena Professional heeft zijn IT-afdeling versterkt met Kris Denolf, Renaud Delville en Carl De Schutter. De Interne Dienst voor Preventie en Bescherming op het Werk kan voortaan rekenen op de expertise van Dirk De Clercq. Hilde Stas en Griet Robberechts maken deel uit van de business unit Pay’n People (Sociaal Secretariaat).

Partena Professional heeft een nieuwe IT-structuur ingevoerd en hiervoor werd de afdeling uitgebreid met drie talenten: Carl De Schutter, Renaud Delville en Kris Denolf.

Carl De Schutter startte in mei bij Partena Professional in de nieuwe functie van Manager IT Office. De 'IT Office' is het centrale punt voor het beheer van de services en IT-projecten. Carl bouwde enerzijds de ITIL service know-how op in een internationale omgeving bij Pfizer gedurende 13 jaar, en anderzijds heeft hij Project-, Portfolio en PMO ervaring opgedaan bij bpost gedurende 6 jaar. 

Renaud Delville is de nieuwe Chief Enterprise Architect van Partena Professional. Renaud deed meer dan 20 jaar ervaring op bij onder meer Isabel, Corelio, Rabo Bank, Argenta en Mobistar. Als Technical Architect leerde hij de knepen van het vak. Daarna oefende hij diverse Business Analyst functies uit om zich uiteindelijk te specialiseren in de functie van Enterprise Architect. "Mijn rol is om de strategie van de verschillende metiers van Partena Professional te vertalen in een roadmap van de toepassingen en infrastructuur op korte en lange termijn," legt hij uit.

Als Legacy Front End Manager zorgt Kris Denolf sinds eind april samen met zijn team voor alle toepassingen die intern ontwikkeld worden voor klanten of partners van Pay'n People (Sociaal Secretariaat). Kris Denolf kent de uitdagingen die gepaard gaan met HR-toepassingen door zijn ervaring bij SD Worx, ITCE, Do-ation… Kris, ingenieur van opleiding, is ook Certified project manager en beschikt over de nodige kennis in het beheer van grootschalige IT-projecten.

Dirk De Clercq is sinds midden april de nieuwe Safety Manager voor Partena Professional. Hij beschikt over een ingenieursdiploma en een master in veiligheid en milieubeheer aan de KU Leuven en is al meer dan 30 jaar actief op het vlak van veiligheid, kwaliteit en milieu. Hij werkte 10 jaar bij SGS als adviseur voor verschillende internationale bedrijven, vooraleer hij bij Randstad Directeur werd van de dienst interne en externe veiligheid. "Partena Professional is een onderneming in volle groei en ik ben blij dat ik kan werken aan verschillende belangrijke projecten op het vlak van veiligheid en welzijn op het werk", verduidelijkt Dirk.

Hilde Stas startte eind februari bij Partena Pay’n People als International Partnership Manager. Met haar teams zorgt ze voor het management van de partnership met ADP. "Partena Professional is de exclusieve Belgische partner van ADP, wereldmarktleider in HR-outsourcing en personeelsadministratie voor multinationals. In België verzorgen 26 medewerkers het loonbeheer voor die multinationals", licht Hilde toe. Ze bouwde haar carrière uit bij Securex, waar ze naast teamverantwoordelijke voor grote accounts, Service Delivery Manager en verantwoordelijke van een team van mobiele beheerders was.

Griet Robberechts, gediplomeerd antropoloog, beschikt over een masters degree in HR en heeft hierin een ruime ervaring. Met haar profiel van HR generalist startte ze bij TMP Worldwide (Monster Job Boards) in de rekrutering. Daarna legde ze zich toe op HR-consultancy met een focus op soft HR (Multiskill - Manpower Group) en oefende tenslotte diverse HR-managementfuncties uit. Griet is Area Manager voor Brussel bij Partena Pay’n People. Ze leidt een team van 80 medewerkers. "Ondanks de voortdurende evolutie en omvang van een onderneming met 1.500 werknemers, slaagt Partena Professional erin zijn familiaal en menselijk karakter te bewaren", voegt Griet toe.

Over Partena Professional

Partena Professional is een dienstverlener met een sterke focus op ondernemerschap en personeelsbeleid. Wij ondersteunen en begeleiden starters, kmo’s en grote ondernemingen in hun administratieve processen en HR-politiek. Bij de oprichting van een bedrijf, het sociaal statuut van zelfstandigen, het loon- en personeelsbeheer van werknemers en hun kinderbijslag, medische controle bij absenteïsme, opleidingen, juridisch advies en HR-consultancy.

Sinds 2012 vormen HDP en Partena samen Partena Professional. 1.500 medewerkers bedienen er ruim 200.000 bedrijven en zelfstandigen, en realiseren een jaaromzet van 150 miljoen euro. Daarmee behoort Partena Professional tot de drie belangrijkste spelers op de Belgische markt.

Voor meer informatie, contacteer:

PRIDE: Katrien de Raijmaeker – katrien.de.raijmaeker@pr-ide.be - 0498 36 81 01

Auteur:

13/08/2015

De website van Partena Professional is een kanaal om informatie in een begrijpelijke vorm ter beschikking te stellen aan aangesloten leden en niet-leden. Partena Professional streeft er naar actuele informatie aan te bieden en deze informatie wordt met de grootste zorg samengesteld (onder andere in de vorm van Infoflashes). Maar aangezien de sociale en fiscale wetgeving voortdurend in beweging is, kan Partena Professional geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden inzake de juistheid, het up-to-date zijn of de volledigheid van de informatie die via deze website werd geraadpleegd of uitgewisseld. Verdere bepalingen kunnen worden nagelezen in onze algemene disclaimer die van toepassing is bij elke raadpleging van deze website. Door deze website te raadplegen, aanvaardt u uitdrukkelijk de bepalingen van deze disclaimer. Partena Professional kan de inhoud van deze disclaimer eenzijdig wijzigen.