Bevrijd uzelf van administratieve taken In onze Payroll Partner-formule gaat een specialist op wekelijkse of maandelijkse basis aan de slag in uw bedrijf. Hij of zij wordt een volwaardig lid van uw team en gaat zo voor een samenwerking op lange termijn. Onze specialist analyseert uw loon- en personeelsadministratie in detail, beheert uw salarissen in uw eigen software en beantwoordt al uw vragen en die van uw werknemers. Hij neemt ook verschillende aspecten van uw personeelsadministratie over (verzekeringen, bedrijfsvoertuigen, jaarlijkse vakantie, budgetten …). Onze experts kunnen snel inspringen als u tijdelijk versterking nodig heeft. Deze formule is ook ideaal voor internationale bedrijven met personeel in België, omdat uw payroll-expert de lokale sociale wetgeving vanbinnen en vanbuiten kent. Meer weten over de Payroll Partner-service
Geniet van hulp op afstand Onze payroll-experts kunnen ook vanop afstand voor uw loonadministratie zorgen. U profiteert dus van een directe lijn met al onze payroll-expertise. U ontvangt praktische antwoorden op uw vragen over loonadministratie en sociale wetgeving per e-mail of via de telefoon. Als u wilt, kunnen wij zelfs het aanspreekpunt zijn voor uw werknemers en al hun HR-vragen beantwoorden. U kan elke week of maand rekenen op een vooraf afgesproken aantal ondersteuningsuren. Omdat onze experts vanop afstand toegang hebben tot uw gegevens is deze oplossing ook ideaal als u uw payroll wilt delegeren omwille van interne organisatorische problemen. Meer weten over Remote Payroll Partner Service
Onze alles-in-een oplossing Heeft uw groeiende KMO geen personeelsdienst? Hebt u geen Payroll Manager meer, of wilt u hem liever op andere projecten zetten? Onze alles-in-een-formule biedt u een oplossing voor de lange termijn. Wij zorgen voor al uw loons- en personeelsadministratie. U beslist of we dat bij u in het bedrijf doen, of vanop afstand. Uw Payroll Partner wordt zo een aanspreekpunt dat nauw samenwerkt met al onze experts om u de best mogelijke service te bieden. Zo houden we de communicatie helder en eenvoudig en voorkomt u onaangename verrassingen: u betaalt een vast maandelijks bedrag en hoeft zich verder geen zorgen te maken over afwezigheden, noch over permanente vorming of het volgen van de sociaal-juridische wetgeving en andere verantwoordelijkheden die bij een personeelsdienst horen. U kan altijd rekenen op een ononderbroken service, met alle expertises die u nodig hebt en de meest efficiënte oplossingen voor elke situatie. Meer weten over onze alles-in-een-formule
Optimaliseer uw processen voor een foutloze loonlijst Hebt u steeds vaker last van fouten of deadlines die niet gehaald worden door uw administratie? Is uw bedrijf geëvolueerd maar hebt u het gevoel dat uw personeelsbeleid niet langer in lijn ligt met uw ambities en strategie? Dat u niet zomaar wat versterking nodig hebt, maar een volledige herziening van uw werkwijze en een optimalisatie van uw procedures? Met onze Business Process Outsourcing-formule analyseren we uw processen, identificeren we welke er geautomatiseerd kunnen worden en stellen we u enkele best practices voor. Ons doel: kortere deadlines, een betere controle, duidelijkere scenario's en een verbeterde traceerbaarheid. We begeleiden u bij de geleidelijke implementatie van deze aanbevelingen, ofwel door een nieuwe manier van werken te introduceren bij uw HR-team, ofwel door de loonadministratie en het personeelsbeheer geheel of gedeeltelijk op ons te nemen. En dat alles voor een budget dat we op voorhand met u afspreken. Kom meer te weten over onze Business Process Outsourcing-formule
Profiteer van onze twee-in-een expertise Kan u naast hulp bij uw loonadministratie ook een expert gebruiken die u ondersteunt bij andere HR-taken? De consultant die u komt versterken in het kader van onze HR Payroll Partner-formule beschikt zowel over operationele als strategische vaardigheden. Hij kan dus niet alleen de de lonen afhandelen, maar u ook adviseren over uw wervingsbeleid en ontslagprocedures, of een opleidingsplan uitstippelen. Onze experts weten hoe een KMO écht werkt. Ze weten dat u geen zware procedures nodig hebt, maar wel ondersteuning, relevante informatie en vooral: praktische oplossingen om uw dagelijkse taken makkelijker te maken en u te begeleiden in uw HR-strategie. Wij grijpen in op uw verzoek, op lange termijn of ad hoc, om u bijvoorbeeld bij te staan bij een wervingsprocedure of een reorganisatie. Om zo flexibel mogelijk te kunnen zijn, hanteren we een dagtarief voor deze service. Zo kan u uw budget nauwgezet bewaken. Meer weten over de service My HR Pay
Besteed het beheer van uw wagenpark uit Kost de organisatie van uw wagenpark veel tijd aan uw personeelsdienst? Ontlast hen van die taak met onze formule My Fleet. Partena Professional werkt samen met Lease Plan om uw leasing van A tot Z te beheren. Kijk hoe de dienst My Fleet u kan helpen
Preventiedienst studenten en flexi-jobbers Is een werkgever verplicht zich aan te sluiten bij een externe preventiedienst indien hij enkel gebruik maakt van studenten en flexi-jobbers? Verder lezen
Het eindejaarsgeschenk, een financieel voordelige traditie Met de eindejaarsfeesten in aantocht, willen veel ondernemingen hun werknemers hun appreciatie tonen door hen geschenken of geschenkcheques te geven. Verder lezen