Van traditioneel boekhouden naar toekomstgericht advies geven aan je klant. Kinderspel met Partena Professional!

Zoek naar andere interviews

KMG Boekhouding heeft in korte tijd een stevige reputatie én drie accountantskantoren opgebouwd in Limburg en de Kempen. Dat dankt het onder meer aan een volledige ontzorging… en een succesvolle samenwerking met Partena Professional.

Gunter De Roover-12.jpg
Een volledig digitale boekhouding is veel transparanter, zowel voor ons als voor onze klanten. 

KMG Boekhouding telt kantoren in Herk-de-Stad, Hoeselt en Tremelo. Het kantoor biedt een volledige boekhouding aan zowel starters als gevestigde ondernemers, legt bestuurder Gunter De Roover uit: “Op het vlak van boekhouding doen we werkelijk alles voor onze klanten. We begeleiden de opstart, maken een financieel plan op, verzorgen de boekhouding, de successieplanning en de vermogensplanning. Daarnaast kunnen onze klanten ook op ons advies rekenen als businesscoach, zodat ze tijdig kunnen inspelen op onbenutte kansen in hun organisatie of op de markt.”

 

Accountant Desk

Diezelfde transparantie vindt Gunter De Roover ook terug bij de Accountant Desk van Partena Professional, het centrale aanspreekpunt voor accountants met minstens één klantendossier bij Partena Professional. Deze Accountant Desk bestaat uit een divers team dat alle disciplines beheerst die je van een partij als Partena Professional mag verwachten, waaronder: de loonverwerking, sociaal juridische kennis, sociale zekerheid, de opstart van een onderneming en begeleiding bij het gebruik van de diverse digitale tools die worden aangeboden via het klantenportaal. Hiermee zijn accountants snel en efficiënt ontzorgt, geadviseerd en worden oplossingen aangereikt voor dagdagelijkse uitdagingen.

“We waren eigenlijk zelf vragende partij naar een centrale oplossing bij Partena Professional”, lacht Gunter De Roover. “Je kan het immers als volledig digitaal accountantskantoor niet maken om te vragen dat je klanten alles digitaal aanleveren, maar anderzijds voor hun sociaal secretariaat alles nog op papier te laten verlopen. Partena Professional is tegenwoordig gelukkig ook helemaal mee op dat vlak.”

 

Vlotte start

De opstart van de samenwerking tussen KMG en de Accountant Desk verliep erg vlot, herinnert Gunter De Roover zich: “Dat is echt probleemloos verlopen. De mensen van Partena Professional zijn hiervoor bij ons langsgekomen om uitleg te even over de manier van werken, maar eigenlijk konden we meteen aan de slag.”

Accountant Desk: een hulplijn voor al jouw vragen

 

  • Uiteenlopende vragen rond klantendossiers
  • Opvolging van complexere vraagstukken i.s.m. experts
  • Overzicht van steunmaatregelen vanuit de overheid (Covid-19) 
  • Aanvraag ‘vermindering sociale bijdragen’
  • Vrijstelling sociale bijdragen
  • Uitstel van betaling

Heb je een vraag voor de Accountant Desk?

Heb je minstens één klantendossier of jouw eigen dossier bij Partena Professional lopen? Dan heb je gratis toegang tot onze Accountant Desk.

Via mail: accountantdesk@partena.be

Via telefoon: 078 78 78 21

Word partner en geniet van deze gratis hulplijn
Zoek naar andere interviews