Waarom onze klanten vertrouwen hebben in ons

Zoek naar andere interviews

Een goed contact en uitstekend werk
Véronique Kuperblum, Brussel

Du monde des chiffres
Wie wil slagen, moet zich omringen met competente mensen. En dat is bij ons het geval: we kunnen op Partena vertrouwen voor het beheer van de sociale aspecten.  Véronique Kuperblum

Overstappen van de wereld van de cijfers in een trustkantoor naar de wereld van de verzorging en de schoonheid in een kapsalon: dat is de keuze die Véronique Kuperblum, manager van de Belgische franchise Sanké op het Jourdanplein in Etterbeek 20 jaar geleden kreeg voorgeschoteld. “Ik ben boekhoudster van opleiding en ik werkte in een trustkantoor. Toen ontmoette ik mijn man, die al een kapsalon bezat. Ik heb een opleiding in haarkleuringen gevolgd en ben met hem beginnen werken. En in 2000 hebben we samen ons salon geopend.”

 

 

20 jaar succesvolle samenwerking

Sinds al die jaren werkt Véronique samen met Partena Professional. “Partena was al mijn sociaal secretariaat sinds ik vennoot was is mijn trustkantoor. En alles verliep toen goed. Toen we ons salon hebben opgericht, hebben we hen als vanzelfsprekend aangesproken, zowel voor het loonbeheer van onze medewerkers als voor onze sociale bijdragen als zelfstandigen. Wat ik waardeer bij hen? Het goede contact en het uitstekende werk. Door mijn achtergrond als boekhouder beheers ik al deze materie en weet ik of het wel klopt wat men me vertelt … en dat is altijd het geval bij Partena. Ik ben ook heel tevreden over de gratis juridische dienstverlening die is inbegrepen in mijn pakket. En ik werk graag met hun digitale tools, met name het platform dat me toegang biedt tot alle contracten en documenten.

 

Een echte partner in crisistijd

Net als talloze andere zelfstandigen moest Véronique het zien te redden toen de coronacrisis uitbrak. Maar ook in die uitzonderlijke omstandigheden bleef Partena Professional aan haar zijde. “Toen we het salon moesten sluiten, kreeg ik meteen de juiste antwoorden van Partena rond ons overbruggingsrecht voor zelfstandigen en rond de technische werkloosheid van onze vier werknemers. Zowel voor de te ondernemen stappen als voor de overschrijving van de uitkeringen verliep alles erg snel en erg eenvoudig. Ondanks het niet altijd even makkelijke thuiswerk voelden we goed genoeg dat al onze gesprekspartners er alles aan deden opdat iedereen zijn geld zou krijgen.” Vandaag draait het salon van Véronique bijna opnieuw als voorheen. “We hebben stand kunnen houden en werken opnieuw aan een normaal ritme, met nauwgezette opvolging van de veiligheidsregels.”

Tot slot heeft Véronique nog raad voor ondernemers: “Wie wil slagen, moet zich omringen met competente mensen. En dat is bij ons het geval: meer dan een franchise is Sanké een echte partner die ons veel te bieden heeft, met name wat betreft technische kwesties en marketing. We hebben een goede boekhouder om het financiële luik met een gerust gemoed af te handelen. En we kunnen op Partena vertrouwen voor het beheer van de sociale aspecten.”

Zoek naar andere interviews