Terug naar alle kantoren

Ternat

Adres

Assesteenweg 65a,
Ternat 1740 

Openingsuren

maandag: 8:30-16:30 (op afspraak)
dinsdag: 8:30-16:30 (op afspraak)
woensdag: 8:30-16:30 (op afspraak)
donderdag: 8:30-16:30 (op afspraak)
vrijdag: 8:30-16:30 (op afspraak)

Bij ons kunt u terecht voor

Het ondernemingsloket van Partena Professional in Ternat, is het aanspreekpunt bij uitstek voor ondernemingen. Vroeger moest u contact opnemen met verschillende instanties, verspreid over heel België. Al deze diensten zitten nu samen in één ondernemingsloket in uw buurt.

Concreet wil dit zeggen dat u bij ons terecht kunt voor:

  • Het opstarten van uw eigen zaak of vennootschap
  • De wijziging of eventuele stopzetting van een bestaande zaak
  • En nog vele andere zaken

Openingsuren

maandag: 8:30-16:30 (op afspraak)
dinsdag: 8:30-16:30 (op afspraak)
woensdag: 8:30-16:30 (op afspraak)
donderdag: 8:30-16:30 (op afspraak)
vrijdag: 8:30-16:30 (op afspraak)

Bij ons kunt u terecht voor

Het sociaal verzekeringsfonds van Partena Professional in Ternat, verzekert niet alleen uw rechten op sociale zekerheid als zelfstandige, maar staat u ook met raad en daad bij. Wist u dat u bijvoorbeeld recht heeft op kinderbijslag, ziekte- en invaliditeitsuitkeringen, moederschapsrust, pensioen en een faillissementsvergoeding?

Waarom zou u voor het sociaal verzekeringsfonds kiezen?

  • U krijgt een vaste Customer Advisor toegewezen bij het sociaal verzekeringsfonds die de gepaste sociale bijdragen en verzekeringen regelt voor uw persoonlijke situatie
  • We bieden verschillende aanvullende oplossingen zodat u optimaal beschermd bent
  • Exclusief voor onze klanten bieden we ons Sociaal Vrij Aanvullend pensioen aan, de beste formule in België
  • U geniet dankzij ons dezelfde bescherming als een werknemer

Openingsuren

maandag: 8:30-16:30
dinsdag: 8:30-16:30
woensdag: 8:30-16:30
donderdag: 8:30-16:30
vrijdag: 8:30-16:30

Bij ons kunt u terecht voor

Het sociaal secretariaat van Partena Professional in Ternat, regelt een heleboel zaken voor u als ondernemer. Denk zo maar aan het aanwerven van personeel en welke kosten dat met zich meebrengt? Hoe bepaalt u een correct loon voor uw werknemers? Hoe zit het met plotse veranderingen in de (sociale) wetgeving? Hierop en op nog vele andere vragen, biedt Partena Professional een antwoord.

Onze grootste troeven zijn:

  • Dat onze klanten centraal staan, wij proberen uw leven als werkgever makkelijker te maken en nemen alle personeelsadministratie voor onze rekening
  • Onze persoonlijke aanpak, u kunt een beroep doen op uw persoonlijke Payroll Consultant
  • Onze passende oplossingen, u hebt toegang tot een hele reeks praktische (online) tools

Ligging

U vindt ons kantoor vlak naast de A10, schuin tegenover de Brantano en E5-mode. Het loket bevindt zich in het Office Center en beschikt over voldoende parkeergelegenheid.