Een onmisbare troef om de administratieve rompslomp het hoofd te bieden

Zoek naar andere interviews

Een onmisbare troef om de administratieve rompslomp het hoofd te bieden
, Henegouwen

Zelfstandigen helpen met hun complexe administratie: ook dat is één van de prioriteiten van Partena Professional. "De hulp van Partena Professional bij de omvorming van ons restaurant tot een vennootschap was cruciaal. We konden hierbij op elk moment rekenen op hun empathie, gespecialiseerde vaardigheden en proactiviteit", legt Nancy Mallel uit. 

Het restaurant Io Roberto in Bergen serveert heerlijke Italiaanse gerechten in een uitnodigend en aangenaam kader. Nancy Mallel, zaakvoerster: "Mijn partner Roberto en ik wilden een plek creëren die geïnspireerd was door onze persoonlijkheden. We zijn eenvoudige mensen en dat geldt ook voor ons restaurant. We zien het als een kantine waar mensen speciale momenten kunnen delen en kunnen genieten van topgerechten. Veel van onze klanten zijn intussen vrienden geworden."

 

Een titanenwerk

 

Maar het creëren van zo'n bijzondere plek vereist een niet-aflatende toewijding en lange werkdagen. Het nadeel is dat er dan weinig tijd overblijft voor soms vervelende en complexe administratie. "De omschakeling naar een vennootschap was een titanenwerk! Gelukkig stond het team van Partena Professional altijd klaar om ons te helpen. Voor mijn eerste afspraak met hen zag ik al die administratieve rompslomp en dan vooral de RSZ-verminderingen en de roerende voorheffing echt niet zitten. Ik merkte echter al snel dat ze goed voor ons zouden zorgen. Hun troeven? Hun reactievermogen, hun empathie en vanzelfsprekend hun technische vaardigheden. Zelfs als ik een onverwachte vraag had, wist ik dat die snel en goed zou worden afgehandeld."

 

Proactieve steun

 

"Wanneer je als kleine zelfstandige met al die administratieve rompslomp wordt geconfronteerd, heb je soms de indruk dat je niet meer dan een nummer bent", vervolgt Nancy. "Dat was echter nooit het geval met de mensen van Partena Professional die me geholpen hebben. Mijn dossierbeheerster stelde bijvoorbeeld een memo voor me op met een overzicht van alle stappen die ik moest doorlopen. Ze nam ook telkens zelf contact met me op om me aan deadlines te herinneren. Dankzij deze voortdurende steun hebben we onze overstap naar een vennootschap in april kunnen afronden.", besluit Nancy. 

Nancy Mallel, gérante du restaurant Io Roberto - Partena Professional
"Ik heb maar één ding te zeggen tegen het team van Partena Professional: bedankt! Deze steun was essentieel voor ons en ik ben blij dat ik deze vruchtbare samenwerking kan voortzetten met hen aan mijn zijde."  Nancy Mallel, zaakvoerster van het restaurant Io Roberto
Zoek naar andere interviews