Of je nu voor een eenmanszaak of een vennootschap kiest, bij Partena Professional vind je de ideale oplossing om jouw bedrijf 100% digitaal op te starten met persoonlijke begeleiding door onze experten.
Ik begin als zelfstandig helper, medezaakvoerder of werkend vennoot in een bestaande zaak en wil me inschrijven als zelfstandige.
Ontdek alles wat je moet weten voor een succesvolle start als ondernemer.
Verhoog je slaagkansen met de hulp van onze experts.
Onze experts geven je de antwoorden die je zoekt.
Wijzig je bedrijfsgegevens via ons digitaal ondernemingsloket.
Ontdek onze handige tool voor je sociale zekerheidsdossier.
Bereken wanneer je ten vroegste op pensioen kan gaan en hoeveel pensioen je zal krijgen.
Ontdek hoe je met succes je eerste werknemer kan aanwerven.
De gids boordevol informatie. Ontdek prakische tips en advies om je allereerste werknemer aan te nemen.
Geniet de ondersteuning van ons sociaal secretariaat.
Profiteer van de expertise en kennis van Partena Professional.
Ontdek hoe Partena Professional accountants helpt.
Met 16 winkels, zijn e-commerce en zijn meer dan 125-jarig bestaan bekleedt Inno een voorname plaats in de Belgische retail- en modewereld. “Maar dit historische imago ging de voorbije jaren gepaard met een intens moderniseringsproces, inclusief de manier waarop we HR beheren”, legt HR Office Manager David Maertens uit, die met name verantwoordelijk is voor de payroll van het duizendtal vaste medewerkers van de keten.
Sinds oktober 2023 beschikken David en zijn team over een gloednieuwe digitale tool voor het loonbeheer, maar ook voor andere HR-diensten. “Bovenop de berekening van de salarissen, kunnen onze medewerkers met SAP Success Factors zelf rechtstreeks heel wat beheren: beheer van de werktijd, vakanties en afwezigheden, evaluatiegesprekken, opleidingen met online tutorials… Alles is beschikbaar in één tool, die kan gebruikt worden met een pc, smartphone en tablet. Dat is een grote troef. Het past perfect bij de diepgaande modernisering van Inno. En het komt ook tegemoet aan de verwachtingen van onze medewerkers, die volgens een recente psychosociale enquête verlangden naar meer nabijheid, communicatie en transparantie.”
“Partena Professional is sinds 2014 ons sociaal secretariaat, en daar zijn we erg tevreden over. Zij hebben ons voorgesteld om op deze nieuwe tool over te stappen”, verduidelijkt David. “De analyse, implementatie en ingebruikname gebeurde samen met Persolis, hun partner die gespecialiseerd is in SAP-integratie. En alles is perfect verlopen. Samen vormden we een echt team, met op elk moment maximale, vlotte en efficiënte communicatie. Onze behoeften werden duidelijk begrepen en de voorgestelde oplossingen waren snel en doeltreffend. Sinds de lancering heeft de tool volledig aan onze verwachtingen voldaan. En na deze Go Live kunnen we nog altijd rekenen op de ondersteuning van Persolis en Partena Professional", besluit David.