Beheer uw bedrijfsdossier
Dankzij ons digitaal ondernemingsloket zet u makkelijk alle stappen met betrekking tot uw bedrijf en wijzigt u rechtstreeks administratieve informatie of de juridische vorm.
Geniet alle voordelen en tools die het sociaal verzekeringsfonds van Partena Professional voor u ter beschikking stelt en ontvang advies van experts.
Zelfstandigen zijn flexibel en hebben diensten nodig die even flexibel zijn. Dat weten wij als betrouwbare partner van zelfstandigen heel goed. Net zoals we weten dat u liever geen tijd verliest met administratie.
Of het nu gaat om de activiteiten van ons ondernemingsloket of sociaal verzekeringsfonds, wij zorgen dat u zo weinig mogelijk tijd verliest met de administratie door u online tools aan te bieden waarmee u uw dossier makkelijk en 24 uur op 24 kunt beheren.
Dankzij ons digitaal ondernemingsloket zet u makkelijk alle stappen met betrekking tot uw bedrijf en wijzigt u rechtstreeks administratieve informatie of de juridische vorm.
Met My Social Security Manager hebt u toegang tot alle informatie met betrekking tot uw statuut en sociale dekking. U kunt er uw dossier opvolgen, attesten aanvragen of uw statuut en sociale bijdragen online aanpassen.
Dankzij onze simulator kan u het bedrag van uw sociale bijdragen zo nauwkeurig mogelijk inschatten en vermijdt u onaangename verrassingen.
Dankzij onze simulator berekent u welk brutoloon u zich als zelfstandige zou moeten uitkeren om de gewenste inkomsten te bereiken.