Waarom onze klanten vertrouwen hebben in ons

Zoek naar andere interviews

Sneller dan ooit een nieuw dossier dankzij digitalisering
David Bintein, Starring Jane, Oost-Vlaanderen

Vroeger was een nieuw dossier openen voor een vennootschap beulenwerk. Met dit nieuwe digitale proces was ik in amper zeven minuten klaar.  David Bintein, Starring Jane

Toen online ondernemer David Bintein een werknemer nodig had voor zijn patrimoniumvennootschap, ontdekte hij als eerste hoe snel de nieuwe digitale oplossing van Partena Professional verloopt. 

 

David Bintein is een creatieve en zakelijke duizendpoot. Naast CEO van Starring Jane, het Gentse full service web agency dat zich al vijfentwintig jaar onderscheidt met digitale creativiteit, is hij ook founding partner van de cloud computing oplossing Cloudstar, lid van bestuur van FeWeb, de federatie voor webbureaus én  zaakvoerder van zijn eigen patrimoniumvennootschap, Patio.

 

Omdat er in zijn drukke agenda maar weinig tijd overbleef om die laatste vennootschap zelf in goede banen te blijven leiden, besloot hij een werknemer aan te nemen. Dat hij hiervoor zou aankloppen bij Partena Professional, lag voor de hand voor David: “Met Starring Jane was ik al jaren een tevreden klant bij Partena Professional voor al onze medewerkers. Ik wist dus al dat ze goed waren in wat ze doen en dat we hen perfect konden vertrouwen. Maar toch stond ik ervan te kijken hoe snel het allemaal gegaan is. Ik heb hen in de voorlaatste week van maart gecontacteerd met de vraag of we nog op 1 april konden starten. Dat bleek geen probleem, zelfs middenin de lockdownmaatregelen van de overheid. Een paar dagen later was alles al geregeld.”

 

 

Een digitale primeur

 

Voor de opstart van zijn nieuwe dossier mocht David als een van de eerste het volledig nieuwe digitale traject van Partena Professional volgen. En zelfs deze doorwinterde digitale professional was er behoorlijk van onder de indruk: “Vroeger moest ik me voor dit soort dossiers door een papierstapel van makkelijk anderhalve centimeter worstelen. Dat was beulenwerk, want je moest alles ondertekenen in twee of drie exemplaren. Met dit nieuwe digitale proces ging het stukken sneller. Er zat een handleiding bij, maar die heb ik zelfs niet nodig gehad. Ik moest gewoon de handtekeningsoftware voor mijn E-id downloaden, want die had ik nog niet, en dan pdf’s openen en digitaal ondertekenen met mijn identiteitskaart. In nog geen zeven minuten was ik klaar!”

Zoek naar andere interviews