Employee Self-Service

Geef uw medewerkers meer verantwoordelijkheid met de Employee Self-Service software (ESS). Zo verbetert u niet alleen de dienstverlening aan uw werknemers en peoplemanagers, maar optimaliseert u tegelijkertijd belangrijke processen. Bovendien ontlast u uw personeelsdienst door verschillende administratieve taken uit te besteden aan uw medewerkers.

Waarom kiezen voor Employee Self-Service?

Betere wisselwerking

Belangrijke documenten staan onmiddellijk na het bewerken online op het ESS. Zo zijn o.a.: loonhistoriek, adres, evaluaties en functiebeschrijvingen online raadpleegbaar, zowel voor werknemer als peoplemanager. U bepaalt wie wat mag zien.

Minder tussenkomst

Overbodige tussenkomst door de peoplemanager wordt met het ESS-systeem vermeden. Zo kan de werknemer zijn of haar verlof rechtstreeks aan de verantwoordelijke aanvragen. De peoplemanager dient niet tussen te komen, maar behoudt wel het overzicht en supervisie.

Besparingen in kosten & tijd

Gezien de tussenkomst van de peoplemanager wordt verlaagd, heeft uw peoplemanager meer tijd voor zaken die er écht toe doen: het managen van uw personeelsbeleid en het optimaliseren van HR-processen.

Alles in een databank

De Employee Self-Service maakt rechtstreeks deel uit van de databank van Level Five. Hierdoor wordt onnodig switchen tussen verschillende softwarepakketten verleden tijd. Dankzij ESS staat alles op één plek.

Meerwaarde voor HR

Naast afnemend aantal repetitieve taken, biedt ESS ook nog andere voordelen voor uw personeelsdienst. Zo beschikt u steeds over een helder overzicht van belangrijke onderdelen, zoals evaluaties en opleidingen. Daarnaast kunt u eenvoudig overzichtelijke grafieken genereren op basis van de verkregen resultaten.

 

Employee Self-Service op maat van uw onderneming

De Employee Self-Service software beschikt over verscheidene modules die u kunt uitbouwen naar de noden van uw personeelsdienst. Integreer de belangrijkste loondocumenten in uw ESS-systeem en beheer verlofaanvragen, opleidingen, interne competenties en tijdsregistratie. Daarnaast kunt u ook interne informatie delen met uw medewerkers, zoals een wie-is-wie, een overzicht van uw noodcontacten, informatie rond het loonpakket enzovoort.

Uw HR-processen optimaliseren?

Gerelateerde artikels