Een Fun Team
Dat voor meer fun en collegialiteit zorgt op de werkvloer met afterworks, een paaseierenjacht, personeelsfeesten, kids @ the movie, enz.
Als ondernemer zorgt u voor de fundamenten van onze economie. Partena Professional wakkert uw passie aan door met dezelfde drive en ambitie de perfecte partner voor uw plannen te zijn. Expert op het juiste moment, adviseur wanneer u daar nood aan hebt. Samen met u kijken we vooruit en werken we tot het werkt.
Op 24 februari 2021 ontving Partena Professional de Corporate HR Award als erkenning voor haar organisatorische transformatie tijdens deze gezondheidscrisis.
Als kers op de taart ontvingen we ook de Special HR Community Recognition Award, een prijs met een speciaal tintje aangezien onze collega's, de professionals uit de HR-sector, hiervoor gestemd hebben.
Deze twee Awards zijn een bevestiging van de relevantie van de weg die wij dag na dag met al onze medewerkers bewandelen.
De arbeidsmarkt is veranderd en is volatieler dan ooit. Maar weinig medewerkers blijven hun hele loopbaan in dezelfde onderneming. Zingeving is essentieel in ons werk; waarden, organisatie, filosofie en sfeer zijn de sleutel tot het aantrekken en behouden van personeel.
In 2018 startte Partena Professional met een grondige transformatie van zijn onderneming om de medewerkers in staat te stellen zich te ontwikkelen en nieuw talent aan te trekken. Het doel was eenvoudig: van een piramidale organisatie overgaan naar een collaborative organisatie die steunt op autonomie en verantwoordelijkheid. Vanwege haar omvang werd de transformatie in golven uitgevoerd om de betrokken teams zo goed mogelijk te begeleiden. Het plan is dat de hele organisatie tegen eind 2021 is overgestapt naar collaborative governance. Partena Professional wordt dan een van de grootste collaborative ondernemingen in België. Dienstverlening aan de klant loopt daarbij door alles wat we doen.
Dat zijn onze kernwaarden.
Vertrouwen is de basis waarop onze bedrijfscultuur is gebouwd: vertrouwen in mensen en hun vermogen om te leren, te groeien en zich te ontwikkelen, vertrouwen in de toekomst en in het ondernemerschap.
Onze kompaspunten op weg naar Customer delight of de XXL-tevredenheidsgraad van onze klanten zijn flexibiliteit, nabijheid, agility en digitaal.
Tot slot zijn de kompaspunten voor onze medewerkerstevredenheid autonomie, kerndoel, governance en transparantie.
Onze vier strategische doelstellingen - medewerkerstevredenheid, klanttevredenheid, marge en winst - vormen samen een virtueuze cirkel. Klanttevredenheid genereert winst en marge, die we kunnen herinvesteren in projecten die gericht zijn op medewerkerstevredenheid.
Via een E-nps houden we elk kwartaal een meting bij onze medewerkers. De lessen die we daaruit trekken, helpen ons om de ervaringen van onze medewerkers te begrijpen en om regelmatig actieplannen uit te voeren. Eenmaal per jaar voeren we een engagement survey uit naast deze E-nps, zodat we zien hoe we presteren in vergelijking met ondernemingen van een soortgelijke grootte en met hetzelfde maatschappelijk doel als Partena Professional.
Dat voor meer fun en collegialiteit zorgt op de werkvloer met afterworks, een paaseierenjacht, personeelsfeesten, kids @ the movie, enz.
Dat teamsporten ondersteunt zodat iedereen fit en gezond blijft.
Om met de fiets naar het werk komen te stimuleren en tips en tricks onder fietsfanaten uit te wisselen.
'About Us', om de strategie en de uitdagingen van onze groep beter te begrijpen, maar ook om collega's beter te leren kennen.
Die om de twee weken wordt uitgezonden om samen te reageren op de nieuwe uitdagingen die zich voordoen.
Werken bij Partena Professional betekent werken in een omgeving waar persoonlijke ontwikkeling en welzijn essentieel zijn. Het betekent ook werken binnen een omgeving die leeft binnen flexibiliteit in termen van werkorganisatie en beloningen, terwijl er gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheden die een solide structuur biedt. Werken bij Partena Professional betekent elke dag een acteur zijn van verandering.
Bent u journalist en wilt u graag vragen stellen aan een van onze experts?
Meer weten over Human Resources, sociaal-juridisch nieuws of de ondernemerswereld in het algemeen?
Neem dan gerust contact op met ons persagentschap per e-mail op partenaprofessional@finn.agency.
Wij beantwoorden graag uw vragen.
Partena Professional - Partena vzw
Erkend sociaal secretariaat voor werkgevers bij MB van 03.03.1949 met nr. 300 - Maatschappelijke zetel: Kartuizersstraat 45, 1000 Brussel - Ondernemingsnummer: 0409.536.968 - Btw-nummer: BE 0409.536.968 - RPR Brussel - FSMA: 033985 A
Ondernemingsloket erkend door AR van 11/06/2003 - Maatschappelijke zetel: Kartuizerstraat 45, 1000 Brussel - Postadres: postbus 22000, 1000 Brussel - Ondernemingsnummer: 0408.661.790 - Btw-nummer: BE 0408.661.790
Sociaal verzekeringsfonds (voor zelfstandigen) - Maatschappelijke zetel: Kartuizerstraat 45, 1000 Brussel - Postadres: postbus 21000, 1000 Brussel - Ondernemingsnummer: 0409.079.088 - Btw-nummer: BE 0409.079.088