Algemene panne tools en applicaties op 28/01/2022

Auteur: Partena Professional (HR-service provider)
Leestijd: 2min

Update op 28/01/2022 om 18u30

De storing is nu verholpen.

Samen met onze partner doen we edit weekend alles aan om eventuele achterstand in te halen om zo de impact voor onze klanten tot een minimum te beperken.

We informeren u opnieuw over de situatie vanaf maandag 31/01/2022.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Gepubliceerd op 28/01/2022 om 15u25

Onze provider kampt momenteel met een algemene storing in zijn netwerk en datacenter.

Dit veroorzaakt storingen op verschillende niveaus:

  • Onze tools en applicaties (intern en extern) zijn tijdelijk niet bereikbaar (zowel voor onze klanten als voor onze medewerkers)
  • Ook al onze communicatiemiddelen (e-mail, telefoon) worden getroffen. Het is daarom op dit moment erg moeilijk om ons te bereiken.

We hebben nog geen informatie over hoelang dit probleem zal aanhouden.
We doen er alles aan om de impact voor onze klanten tot een minimum te beperken.

Onze excuses voor het ongemak.
We houden u op de hoogte wanneer de situatie evolueert.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Gerelateerde artikels