Partena Plus neemt payroll consultant AHRT over

Auteur: Marc Ertveldt
Leestijd: 3min
Publicatiedatum: 18/11/2014 - 13:00
Laatste update: 10/05/2019 - 09:22

Partena Plus, het consultancy departement van HR-dienstverlener Partena Professional, neemt de activiteiten over van loonberekeningsconsultant AHRT. Met die acquisitie versterkt Partena Plus zijn opmars in de markt van payroll outsourcing. 7 consultants van AHRT stappen mee over.

AHRT helpt middelgrote en grote bedrijven met payrolldiensten en -consultancy. Sinds 2007 bouwden de AHRT-experts een sterke reputatie op in payroll outsourcing in Vlaanderen. Ze ondersteunen HR-managers op tijdelijke of continue basis in hun personeelsadministratie en -processen. Op 28 oktober werd AHRT failliet verklaard.

Partena Plus behoort tot Partena Professional, de nieuwe naam van de bedrijfsgerichte diensten van Partena. Partena Plus biedt oplossingen en advies aan werkgevers. Dat gaat van gespecialiseerd juridisch advies (Legal Partners), tot tijdelijke on-site vervangingen, optimalisering en volledig uitbesteding van HR- en payrollactiviteiten (Payroll en Talent Partners). Partena Plus telt 85 consultants en is een van de Belgische marktleiders op het vlak van payroll outsourcing. In een jaar is zijn omzet met 50% gegroeid. Met de overname van AHRT zet Partena Plus een nieuwe stap in zijn sterke groei.

In 2013 bekroonde de HR Excellence Award ‘Best Social Secretariat’ de flexibiliteit en de efficiëntie waarmee Partena Plus HR-processen in bedrijven optimaliseert en ondersteuning op maat verleent aan het management.

Bernard Hullaert, director van Partena Plus: “De overname van AHRT versterkt onze aanwezigheid en expertise in payroll outsourcing. De ervaring van hun consultants is een duidelijke troef om het partnership met onze klanten verder te kunnen uitbouwen. Procesoptimalisering, expertise en persoonlijke dienstverlening op maat zijn de sleutelwoorden. Zo kunnen onze klanten zich focussen op hun core business zonder tijd te verliezen aan administratieve rompslomp of aan het ontleden van wetswijzigingen.”

Over Partena Professional

Partena Professional is een dienstverlener met een sterke focus op ondernemerschap en personeelsbeleid.

Wij ondersteunen en begeleiden starters, kmo’s en grote ondernemingen in hun administratieve processen en HR-politiek. Bij de oprichting van een bedrijf, het sociaal statuut van zelfstandigen, het loon- en personeelsbeheer van werknemers en hun kinderbijslag, medische controle bij absenteïsme, opleidingen, juridisch advies en HR-consultancy.

Sinds 2012 vormen HDP en Partena samen Partena Professional. 1.500 medewerkers bedienen er ruim 200.000 bedrijven en zelfstandigen, en realiseren een jaaromzet van 150 miljoen euro. Daarmee behoort Partena Professional tot de drie belangrijkste spelers op de Belgische markt.

Perscontact

Marc Ertveldt
T 02 549 31 65
G 0478 22 34 44
E-mail: mertveldt@partena.be

Auteur: Marc Ertveldt

18/11/2014

De website van Partena Professional is een kanaal om informatie in een begrijpelijke vorm ter beschikking te stellen aan aangesloten leden en niet-leden. Partena Professional streeft er naar actuele informatie aan te bieden en deze informatie wordt met de grootste zorg samengesteld (onder andere in de vorm van Infoflashes). Maar aangezien de sociale en fiscale wetgeving voortdurend in beweging is, kan Partena Professional geen enkele aansprakelijkheid aanvaarden inzake de juistheid, het up-to-date zijn of de volledigheid van de informatie die via deze website werd geraadpleegd of uitgewisseld. Verdere bepalingen kunnen worden nagelezen in onze algemene disclaimer die van toepassing is bij elke raadpleging van deze website. Door deze website te raadplegen, aanvaardt u uitdrukkelijk de bepalingen van deze disclaimer. Partena Professional kan de inhoud van deze disclaimer eenzijdig wijzigen.