De crisis dwingt bedrijven hun financiën op orde te zetten. Maar hoe optimaliseert u uw kosten? En wat is wettelijk toegelaten? Om u te begeleiden biedt Partena Professional u een globale online audit aan, wanneer het u past.

De voordelen van deze audit:

  • We analyseren al uw HR-kosten en brengen alle payrollprocessen in kaart om uw HR-efficiëntie te optimaliseren, rekening houdend met de wettelijke omkadering.
  • Wij onderzoeken alle mogelijkheden en geven u een duidelijk overzicht van uw opties om kosten te optimaliseren en van uw compliance-kwesties. Dit zowel voor HR-vraagstukken als payrollprocessen en het verloningsbeleid.

Verbeter uw HR-efficiëntie en vraag nu deze kostenoptimalisatie-audit aan.

Ontdek uw mogelijkheden om kosten te optimaliseren

Heeft u interesse in een audit? Vul het formulier in en wij contacteren u zo snel mogelijk.

Gebruiksvoorwaarden

Magazine

Ondernemen na corona: hoe pakt u het aan?

De coronacrisis heeft veel bedrijven gedwongen tot een nieuwe manier van werken. Maar hoe optimaliseert u de kosten bij het herstarten van uw onderneming? Wat zijn de mogelijke oplossingen? Lees er alles over in ons gratis magazine Ondernemen.

Telework

Optimaliseer uw kosten rond telewerken

De kans is groot dat thuiswerken ingeburgerd blijft, zelfs wanneer de economie zich opnieuw hersteld heeft. Veel werknemers verwachten echter een onkostenvergoeding wanneer zij thuiswerken. Wij bekijken samen met u hoe u de kosten rond dit telewerken kunt optimaliseren.