"Eén centraal aanspreekpunt voor accountants zonder tijdverlies."

Zoek naar andere interviews

"Eén centraal aanspreekpunt voor accountants zonder tijdverlies."
Rudi Francart, Fiscaplus, Limburg

Accountant Desk Testimonial
“De Accountant Desk helpt mij op een snelle efficiënte manier dossiers aan de bron op te volgen zonder gehinderd te worden door tussenpersonen. Eén centraal aanspreekpunt voor accountants zonder tijdverlies. “  Rudi Francart, Fiscaplus

Ondernemers verwachten een proactieve houding en ondersteuning van hun accountant, zeker in tijden als het economisch een beetje minder gaat.

 

De ondernemers die op meerdere onderwerpen door hun accountant geadviseerd worden zijn vaak meer tevreden over hun samenwerking. Het gaat dan steeds vaker over strategische onderwerpen, de aanwerving van personeel, of om te profiteren van een optimalisatie van de sociale bijdragen.

Hiervoor heeft Partena Professional een team samengesteld (multi-métier) om accountants snel en efficiënt te ontzorgen, te adviseren en oplossingen aan te reiken om dagdagelijkse uitdagingen het hoofd te bieden: de Accountant Desk. 

Waarmee kan Accountant Desk helpen?

  • Uiteenlopende vragen rond klantendossiers
  • Opvolging van complexere vraagstukken i.s.m. experts
  • Overzicht van steunmaatregelen vanuit de overheid (Covid-19) 
  • Aanvraag ‘vermindering sociale bijdragen’
  • Vrijstelling sociale bijdragen
  • Uitstel van betaling

Hoe kunt u de Accountant Desk bereiken?

De Accountant Desk is toegankelijk voor alle accountants met een eigen dossier of minstens één klantendossier bij Partena Professional.

E-mail: accountantdesk@partena.be

Telefoon: 078 78 78 21

Ik heb een vraag
Zoek naar andere interviews